الخميس، 20 أغسطس 2009

تواليف ن تشلحيت ن سيدي عبد الحميد الصوفي.



بسم الله الرحمان الرحيم، تصاليت نربي سبحانه وتعالى فرسول الله سيدنا محمد نتان د أيدارس أولا لصحابانس إيسلم فلاسن تسليم إيكوتن، أيت ما إيموسلمن لي إيساوالن تاشلحيت، السلام عليكم ورحمة الله، لخير آد إيكا كرا ن إيواليوين لي يادلي نيغ غ يان أولموقار لي تسكر لفرقت لباحثين غ لكلية لآداب ن اوكادير س لمسيبت ن ذكرى ن سيدي عبد الحميد الصوفي غ لموضع ن الزاوية ن إيداوزيكي غ أوسكاس ن 2007 ساولن كيز لاساتيذة ف لفقيه اد د ماد كولو إيفل لفايت د لعيلم.
نكي ساولغ ف لكتوبنس ليد إيفل إيفسر كيزن لفيقه د شرع س واوال ن تشلحيت، زوند لكتاب نس لي مو إيسم تيليلا ف رسالا إيفاسر كيز لكتاب ن رسالة ن ابن أبي زايد القيرواني ليغ إيلا كول ما يتعلقن س دين لخلق زوند تزاليت د وزوم د زكا د لحيج د مانيك أس يتنعميل أموسلم د أيت ماس د بابنس لباري تعالى، غيكلي نيت إيفاسر لكتاب ن لاجوبة ن السيوطي د يات تنظامت ليغ د يوي كولو لاداب لحيجاب نتمغارين د مانيك أس إيخصا أت سكارنتن إيغاسند تيوي لوقت أد خلضنت د إيركازن غ لاسواق د ماكولو إيرواسن غيكان.
إيواليون لي كولو نيغ توسجالن غ لفلام آد لي را تزرم إيغت إينا ربي سبحانه وتعالى، نضالاباس أكيزن إيك لفايت إي ماتن كولو إزران إيفهماغ ماداغ إيصلحن غ دونيت ولا ليخيرت، آمين وصلى الله وسلم على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم.
الطّرْفْ زْوارْنْ:





الطرف ويسين




الطرف إيكَوران



هناك تعليق واحد:

  1. أحسنت والله لقد أعجبت كثيرا بطريقتك في التحدث بالشلحة وفقك الله للمزيد من التألق والابداع أيها الاستاذ المبدع
    محمد إيهوم

    ردحذف